30. syyskuuta 2016

Halloween

Halloween on tulossa taas! 
Sinne on nyt sitten kuukausi aikaa.
Jos asun haluaa itse tehdä, on sen suunnittelu ja toteutus pikkuhiljaa aloitettava.


Halloweenina 2015 minulla oli päällä itsevirkattu toppi.
Se esittää hampurilaista...



Tällöin suunnittelin asun opiskelijabileisiin, joten alaosana toimi haalarit. 
Näin netissä kuvan hampurilaisasusta ja virkkasin sen mukaan.

Viime vuonna toppi istui minulle ihan hyvin.
Nyt, 14 kiloa pienempänä, toppi ei pysy enää päällä.
Kertakäyttöiseksihän sen teinkin.

---

Halloweenina 2014 suunnittelin asukokonaisuuden minulle ja silloiselle avomiehelleni.
Hän oli pukeutunut South Parkin Cartman hahmoksi ja minä olin Clyde Frog, Cartmanin söpö sammakkopehmolelu.

Virkkasin Cartmanille pipon...


... ja tein itselleni maailman epäkäytännöllisimmän naamarin.
Se roikkuikin kaulassa tai toimi lakkina suurimman osan aikaa...


---

Tämän vuoden asu on vielä suunnitteilla.
En oikeastaan tiedä edes mikä voisin olla.
Onneksi on vielä kunnolla aikaa!
Raportoin myöhemmin, mitä keksin! ;)

- Elina -

PS. 
Kaivellessani naamiasasulaatikkoani, löysin sieltä penkkariasuni.
Olihan sitä pakko sovittaa, 
ja niin se vain päälle sujahti!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti