27. joulukuuta 2014

Halloween 2014

Halloween oli sata vuotta sitten, tiedän. Muistellaanpa kuitenkin kuinka hauskat asut mulla ja Jussilla oli Hannan Halloweenbileissä!

Mulla ja Jussilla oli yhteensopivat asut, aiheena South Park. Jussi pukeutui Eric Cartmaniksi ja minä olin Clyde frog, Ericin pehmosammakko.


Virkkasin itsekeksitystä mallista Jussin hahmolle sopivan pipon. Cartmanin pipo näyttää sarjassakin juuri tuolta. 

Pipossa on käytetty sekä villa- että puuvillalankaa, mutta ajattelin että kerran käytettäväksi hatuksi on aivan sama mitä lankaa käyttää!


Mun hahmo oli siis Clyde frog eli Cartmanin pehmolelu. Askartelin itselleni naamarin, joka oli kuitenkin käytännössä aika epäkäytännöllinen... :D 

Oli hauskat bileet ja meidän asuista tykättiin! :) Ensi vuoden bileitä odotellessa...

-Elina-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti